Olen nyt nauttinut gelee royale- kapseleita muutaman päivän ja olen jo havainnut asioita.

Kun ostin gelee royale- kapseleita, en tiennyt mitä odottaa. Kapselien sanotaan tekevän vaikka mitä. Kokeiluni on vasta aivan alussa, mutta olen jo hieman huolissani. Olen nimittäin muutaman päivän sisään saanut 2 voimakasta päänsärkyä, jotka ovat vieneet energiani, tehoni ja voimani useiden tuntien ajaksi. Ei hyvä.

Olen päänsärkyherkkä ihminen. Olen 12-vuotiaasta asti kärsinyt useista eri päänsäryistä, joista 2 minulla on diagnosoitu ja niitä on hoidettu. En ollut järin yllättynyt, kun kärsin useita viikkoja päivittäisestä päänsärystä odotusaikanani. En vain osannut odottaa, että saan niitä nyt.

Luinkin mitä ihmiset ovat todenneet gelee royale- kapseleista. Ja kappas vain, migreeniä löytyy. Jos tulevien päivien aikana saan lisää päänsärkyjä, on todettava, etten voi jatkaa kuuria. Haluan toisen vauvan, mutten nykyisen vauvani hoidon kustannuksella. Kun päätäni särkee, en pysty olemaan läsnä lapselleni niin hyvin kuin haluaisin. Jos gelee royalet aiheuttavat päänsärkyä jatkossakin, luovun niistä ja mies saa syödä kuurin loppuun.