Olen ollut Loppiaisen kunniaksi täynnä energiaa! Asiaan vaikuttaa vahvasti se, että aamupala ja lounas ovat (koputan puuta) pysyneet (ainakin toistaiseksi) sisällä. Aikoihin en ole kokenut vastaavaa!

Tämän lisäksi myös vesi maistuu hieman jo enemmän vedeltä ja sen kunniaksi olenkin jo juonut raikasta vettä varmaankin sen 2 litraa...  Olen tottunut juomaan vettä ja kun ei ole vähään aikaan pystynyt sitä juomaan kovinkaan paljon, ainakaan sellaisenaan, niin tämä on pieni arjen ihanuus.

Huvitti suuresti lukea, että 9. raskausviikolla pikkuinen on kirsikan kokoinen. Toisesta paikasta opin, että odotan parhaillani mansikkaa! Kohtuni muistuttaa appelsiinia aikaisemman päärynän sijasta. Suurin osa odotuksestani on kulunut haaveillen hedelmistä, ensin appelsiineista, sitten ananaksesta ja viinirypäleistä, joten varsin hedelmävoittoista menoa on elämäni täynnä juuri nyt. 

Mieskin pääsi lukemaan isälle - puolen tekstit 9. raskausviikon kohdalta. Paljon ei tekstiä ollut, mutta hymyillen ne luettiin. Minä ainakin olen aivan innoissani raskauskalenteristani, jossa on paljon tietoa, infoa ja jokaiselle viikolle oma sivunsa, jotta tiedän mitä sisälläni tapahtuu. Kiva tietää, mitä pikkuinen siellä puuhaa, milloin mitäkin kohtaa kasvattamassa ja kehittämässä. Alussahan tässä ollaan vielä hyvä tovi, mutta olen innoissani! 

Hyvää Loppiaista kaikille!

Hyperlady & PikkuHyper 8+0 (POKS!)